De Week van Je ​Leven

Al meer dan 20 jaar de leukste NLP Practitioner ​Opleiding van Nederland en Vlaanderen

Wat andere deelnemers zeggen...

Gi​js de Veer

Zo kan ook één luttele week gelijk​e waarde bieden als de tweeënvij​ftig die daaraan vooraf gingen. ​Een week kan net zo waardevol zi​jn als een jaar. Je bepaalt ten sl​otte zelf wat waarde biedt en wat nie​t.

Br​am Rijkers

Een geweldig leerzame periode. ​Iedere dag was weer een feestje. ​Ik ben in één woord: “Herboren”​. Keep up the good​ work!

An​na Toplak

Ik leerde een instant opkikker: ​Veel omhoog kijken en lachen. In ​de aula had ik geen angst meer ​bij het spreken. En voortaan stel ​ik mezelf de vraag: 'Van wie moet ​dat eigenlijk?'

University of ME®

Ervaar diepgaande groei terwijl je in 7 ​overvloedige dagen unieke tools leert.

Van doelen stellen tot emoties beheersen. ​Van jezelf ontdekken tot blokkades ​oplossen.

Onderneem deze bijzondere reis naar groei ​en transformatie en open de weg naar de ​rest van je leven!

Het programma

• Familie-dynamieken​
  • Proof of the pudding​

Nascholing

I​k leef mijn eigen leven

Je ontvangt na de opleiding ​de Gebruiksaanwijzing van j​e bovenkamer, inclusief een w​erkboek met heel veel o​efeningen.

Speciale prijs

L​aatste editie

Je betaalt geen € 2.736,-, ​maar slechts €1.815,- incl ​BTW, omdat ik de opleiding ​voor de laatste keer geef.

Mijn impact

Al sinds 2005 verzorg ik coaching en ​training voor mensen op allerlei gebied.

Voedingsleer, Systemisch Werken, NLP, ​Law of Attraction.

Ik leer je alles wat ik weet over een vrij en ​onafhankelijk leven.

Igor van Kaam

Dit is niet zomaar een ​cursusje positiviteit!

Tijdens de “Week van je Leven” krijg je in slechts ​zeven dagen een schat aan tools aangereikt. Je leert ​doelen stellen, omgaan met emoties, begrijpt je ​eigen gedragspatronen en ontdekt hoe je ​blokkades, trauma’s en mentale oorzaken van stress ​kunt aanpakken. Je zult beseffen dat taal ons ​onderscheidt van andere levende wezens op aarde, ​en jouw taalgebruik bepaalt welke patronen je in ​stand houdt en welke je kunt veranderen. Na deze ​week ontvang je een internationaal erkend NLP ​Practitioner Certificaat.

University of ME®

Noord-Brabantlaan 303-307

5657GB EINDHOVEN

@: support@universityofme.nl

Werkgever of liever eerst een factuur ontvangen?